69%
میدونی با خرید این بازی 25 الماس هدیه می گیری؟ تازه‌ کلی جایزه های دیگم داری که میتونی تو کوئست کلابت ببینی.

Aquarium Adventures

اتاقت رو تبدیل کن به یه دنیای زیر آب پر از ماهی و موجودات دریایی! 🎨🐠 خودت آکواریومتو بچین، ماهی اضافه کن و از تماشای لاک‌پشتا و عروس‌های دریایی لذت ببر 🐢🌈

قیمت اصلی: ۵۱۵,۹۹۹ تومان بود.قیمت فعلی: ۱۶۰,۰۰۰ تومان.

🌊 بپر تو دنیای “ماجراجویی آکواریومی”
یه اپلیکیشن خفن که باهاش می‌تونی تو اتاقت آکواریوم واقعی بسازی!

اتاقت رو تبدیل کن به یه دنیای زیر آب پر از ماهی و موجودات دریایی! 🎨🐠
خودت آکواریومتو بچین، ماهی اضافه کن و از تماشای لاک‌پشتا و عروس‌های دریایی لذت ببر 🐢🌈

قابلیت‌ها:

🔹 با ماهی‌ها بازی کن: می‌تونی با ماهی‌ها، لاک‌پشتا، کوسه‌ها و دلفینا تعامل داشته باشی 🐬🦈
🔹 بهشون غذا بده: غذاشون بده و ببین چجوری باهات دوست می‌شن 🍤🐟
🔹 حیوونای جدید: کوسه، دلفین و حتی نهنگ هم اضافه شده! 🐳
🔹 حالت ترکیبی: اتاقت با شن و حال‌و‌هوای ساحلی واقعی‌تر می‌شه 🏖️
🔹 حالت غرق شدن: کامل شیرجه بزن تو دنیای زیر آب 🌊🧜‍♀️
🔹 حالت گروهی: می‌تونی با دوستات یا همکارا یه آکواریوم مشترک داشته باشی 👥🌐
🔹 منوی کریستالی: با منوهای جدید بچرخ، برنامه‌های دیگه رو ببین و نظرتو بفرست 💎📲

🐠 یه دنیای پر از انتخاب

هر چی ماهی دوست داری هست؛ از خوشگلای گرمسیری گرفته تا سفره‌ماهی و ماهی‌های رنگی صخره‌ای.
همه‌شون طبیعی حرکت می‌کنن و خیلی باحالن! ✨🎥

📘 هم بازی، هم یادگیری

“ماجراجویی آکواریومی” فقط سرگرمی نیست؛ کلی چیز درباره‌ی دریا و موجوداتش یاد می‌گیری 😍🌍
هم واسه خانواده خوبه، هم برای بچه‌ها 👨‍👩‍👧

 

عنوان جزئیات
خطرات ایمنی واقعیت ترکیبی می‌تواند بسیار واقعی به نظر برسد، چون دنیای دیجیتال و فیزیکی را ترکیب می‌کند. بعضی تجربه‌ها ممکن است شامل خشونت واقعی یا احساسات قوی و ناراحتی شوند. مراقب موانع فیزیکی اطرافتان باشید و همیشه در محیطی امن بازی کنید. بازیکنان کم‌سن باید قبل از بازی با یک بزرگ‌تر مشورت کنند.
حالت‌های بازی تک‌نفره
حالت‌های پشتیبانی‌شده نشسته، ایستاده، حرکت در اتاق (Roomscale)
کنترلرهای پشتیبانی‌شده کنترلر لمسی، ردیابی دست
پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده Meta Quest 3S، Meta Quest 3، Meta Quest Pro، Meta Quest 2
دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها
ژانر خلاقیت
زبان‌ها انگلیسی
نسخه 1.02
توسعه‌دهنده Frame Sixty Labs LLC
ناشر Frame Sixty Labs
تاریخ انتشار ۱۶ آگوست ۲۰۲۴
قوانین و ضوابط  برای مشاهده کلیک کنید
فضای مورد نیاز 818.3 مگابایت
سطح راحتی راحت
نیاز به اینترنت اتصال اینترنت لازم نیست

 

. بعد از خرید، چقدر طول می‌کشه تا بازی رو دریافت کنم؟

پس از پرداخت موفق، همان لحظه دسترسی به دانلود بازی خواهید داشت.

. چطور می‌تونم بازی مورد نظرم رو خریداری کنم؟

ابتدا بازی های مورد نظر خود را به سبد بازی اضافه کنید. وارد سبد بازی شوید و مراحل تسویه را طی کنید. سپس بازی های خریداری شده خود را از "لیست بازی های من" دانلود کنید. بازی های خریداری شده از طریق پنل کاربری، هر جا که باشید برای دانلود در دسترستان خواهد بود.  

در صورتی که برای خرید بازی ها سوالی داشتید از طریق پیام رسان سمت راست پایین صفحه وب سایت ، سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانان ما شما را راهنمایی کنند.

. چطور بازی های خریداری شده را نصب کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر به راحتی تمامی بازی ها را در خانه روی کنسول خود نصب کنید:

https://questdl.ir/enable-developer-mode-oculus-quest

همچنین در صورتی که سوالی داشتید می توانید از طریق بخش پشتیبانی ، سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانان QuestDL پاسخگوی شما باشند.

. آیا آپدیت‌های بعدی بازی‌ها رو هم دریافت می‌کنم؟

بله. شما با خرید هر کدام از بازی ها می توانید به مدت 183 روز آپدیت های آن را دریافت کنید.

. آیا به فایل بازی دسترسی دارم؟

بله شما بعد از خرید هر بازی دسترسی مستقیم به فایل بازی دارید.

. آیا پشتیبانی برای نصب و اجرای بازی‌ها ارائه می‌دید؟

بله. پس از خرید هر بازی، به راهنمای نصب بازی دسترسی دارید و همچنین پشتیبانان Questdl در کنار شما هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. 

. می‌تونم بازی خریداری‌شده رو پس بدم یا تعویض کنم؟

خیر. بعد از باز شدن دسترسی شما به دانلود فایل، امکان تعویض یا عودت وجود ندارد.

. بازی‌ها روی چه کنسول هایی قابل اجرا هستند؟

بازی ها مطابق دسته بندی و توضیحاتی که در صفحه بازی گفته شده است در کنسول های
Meta Quest ۳ S - Meta Quest ۳ - Meta Quest Pro - Meta Quest ۲
قابل اجرا هستند.

. شرایط همکاری با فروشندگان کنسول

فروشندگان کنسول های واقعیت مجازی کوئست می توانند از شرایط ویژه دریافت پکیج بازی ها که با سبک و سلیقه مشتریانشان سازگار است بهره مند شوند.

برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا با شماره همراهی که به نام خودتان است ثبت نام کنید. 

2- لیست بازی های مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید. در صورتی که بازی مورد نظرتان را یافت نکردید، روی دکمه "+ درخواست بازی جدید"  کلیک کنید و لیست بازی های مورد نظرتان را ارسال کنید.

نکته : حتما مشخص کنید که بازی ها برای کدام یک از کنسول های متا کوئست است. همچنین می توانید از تیم پشتیبان QuestDL به دلیل تجربه ی بالایی که در این زمینه دارند پیشنهاد و راهنمایی بگیرید.

3- تیم پشتیبانی QuestDL لیست شما را بررسی کرده و نتیجه از طریق پیامک و همچنین پنل کاربریتان برای شما ارسال می شود.

چطور به بخش پشتیبانی دسترسی داشته باشم؟

پس از خرید هر بازی ، پشتیبانی اختصاصی همان بازی برای شما باز می شود که می توانید از طریق پنل کاربری => بخش پشتیبانی به آن دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی شامل چه مواردی می شود؟

1- عدم اجرای بازی ها

2- نحوه اجرا شدن سالم بازی ها

3- راه اندازی کنسول متاکوئست

4- روش نصب هر بازی

مدت زمان پشتیبانی چند روز است؟

با خرید هر بازی می توانید به مدت 30 روز و به تعداد 10 تیکت از پشتیبانی اختصاصی آن بازی بهره مند شوید.

آیا راه اندازی کنسول بازی جزو پشتیبانی می باشد؟

بله. با خرید هر بازی می توانید به صورت اختصاصی از راهنمایی پشتیبانان متخصص QuestDL بهره مند شوید تا کنسول خود را با موفقیت راه اندازی کنید.

پشتیبانی شامل چه مواردی نمی شود؟

به دلیل وجود صدها بازی با عملکردهای مختلف و تفاوت در نحوه رد کردن مراحل مواردی مشابه موارد زیر خارج از پشتیبانی می باشد. به مثال ها توجه بفرمایین:

1- چطور در حین بازی اسلحه رو تعویض کنم؟

2- دشمن رو کشتم، چطور مرحله بعدی برم؟

3- چطور به توپ ضربه بزنم تا وارد دروازه بشه؟

4- مجسمه ها چطور ساخته میشن؟

5- صدای پیانو رو چطور تنظیم کنم؟

و موارد مشابه ....

توجه داشته باشید طی کردن مراحل و انجام هر بازی نیازمند استعداد و توانایی شما و مخصوصا توجه شما به آموزش های قبل از بازی دارد. پس پیشنهاد می کنیم بعد از اجرای بازی ها به آموزش های هر بازی با دقت و صبوری توجه کنید تا بتوانید مراحل بازی را رد کنید و از انجام آنها لذت بیشتری ببرید.

به چه افرادی پشتیبانی تعلق نمی گیرد؟

خط قرمز و اولویت ما در QuestDL احترام و ادب است. 

در صورتی که پشتیبانان ما در پیام شما کلماتی خارج از ادب و احترام مشاهده کنند، تیکت را بسته و تذکر می دهند و در صورت تکرار، شخص مورد نظر برای همیشه از دریافت خدمات پشتیبانی منع خواهد شد.