سوالات متداول
شرایط و ضوابط
پس از پرداخت موفق، همان لحظه دسترسی به دانلود بازی خواهید داشت.
ابتدا بازی های مورد نظر خود را به سبد بازی اضافه کنید. وارد سبد بازی شوید و مراحل تسویه را طی کنید. سپس بازی های خریداری شده خود را از "لیست بازی های من" دانلود کنید. بازی های خریداری شده از طریق پنل کاربری، هر جا که باشید برای دانلود در دسترستان خواهد بود.
در صورتی که برای خرید بازی ها سوالی داشتید از طریق پیام رسان سمت راست پایین صفحه وب سایت ، سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانان ما شما را راهنمایی کنند.
شما می توانید با مراجعه به لینک زیر به راحتی تمامی بازی ها را در خانه روی کنسول خود نصب کنید:
https://questdl.ir/enable-developer-mode-oculus-quest
همچنین در صورتی که سوالی داشتید می توانید از طریق بخش پشتیبانی ، سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانان QuestDL پاسخگوی شما باشند.
بله. شما با خرید هر کدام از بازی ها می توانید به مدت 183 روز آپدیت های آن را دریافت کنید.
بله شما بعد از خرید هر بازی دسترسی مستقیم به فایل بازی دارید.
بله. پس از خرید هر بازی، به راهنمای نصب بازی دسترسی دارید و همچنین پشتیبانان Questdl در کنار شما هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند.
خیر. بعد از باز شدن دسترسی شما به دانلود فایل، امکان تعویض یا عودت وجود ندارد.
بازی ها مطابق دسته بندی و توضیحاتی که در صفحه بازی گفته شده است در کنسول های
Meta Quest ۳ S - Meta Quest ۳ - Meta Quest Pro - Meta Quest ۲
قابل اجرا هستند.
فروشندگان کنسول های واقعیت مجازی کوئست می توانند از شرایط ویژه دریافت پکیج بازی ها که با سبک و سلیقه مشتریانشان سازگار است بهره مند شوند.
برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:
1- ابتدا با شماره همراهی که به نام خودتان است ثبت نام کنید.
2- لیست بازی های مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید. در صورتی که بازی مورد نظرتان را یافت نکردید، روی دکمه "+ درخواست بازی جدید" کلیک کنید و لیست بازی های مورد نظرتان را ارسال کنید.
نکته : حتما مشخص کنید که بازی ها برای کدام یک از کنسول های متا کوئست است. همچنین می توانید از تیم پشتیبان QuestDL به دلیل تجربه ی بالایی که در این زمینه دارند پیشنهاد و راهنمایی بگیرید.
3- تیم پشتیبانی QuestDL لیست شما را بررسی کرده و نتیجه از طریق پیامک و همچنین پنل کاربریتان برای شما ارسال می شود.
پشتیبانی بازی ها
شرایط و ضوابط
پس از خرید هر بازی ، پشتیبانی اختصاصی همان بازی برای شما باز می شود که می توانید از طریق پنل کاربری => بخش پشتیبانی به آن دسترسی داشته باشید.
1- عدم اجرای بازی ها
2- نحوه اجرا شدن سالم بازی ها
3- راه اندازی کنسول متاکوئست
4- روش نصب هر بازی
با خرید هر بازی می توانید به مدت 30 روز و به تعداد 10 تیکت از پشتیبانی اختصاصی آن بازی بهره مند شوید.
بله. با خرید هر بازی می توانید به صورت اختصاصی از راهنمایی پشتیبانان متخصص QuestDL بهره مند شوید تا کنسول خود را با موفقیت راه اندازی کنید.
به دلیل وجود صدها بازی با عملکردهای مختلف و تفاوت در نحوه رد کردن مراحل مواردی مشابه موارد زیر خارج از پشتیبانی می باشد. به مثال ها توجه بفرمایین:
1- چطور در حین بازی اسلحه رو تعویض کنم؟
2- دشمن رو کشتم، چطور مرحله بعدی برم؟
3- چطور به توپ ضربه بزنم تا وارد دروازه بشه؟
4- مجسمه ها چطور ساخته میشن؟
5- صدای پیانو رو چطور تنظیم کنم؟
و موارد مشابه ....
توجه داشته باشید طی کردن مراحل و انجام هر بازی نیازمند استعداد و توانایی شما و مخصوصا توجه شما به آموزش های قبل از بازی دارد. پس پیشنهاد می کنیم بعد از اجرای بازی ها به آموزش های هر بازی با دقت و صبوری توجه کنید تا بتوانید مراحل بازی را رد کنید و از انجام آنها لذت بیشتری ببرید.
خط قرمز و اولویت ما در QuestDL احترام و ادب است.
در صورتی که پشتیبانان ما در پیام شما کلماتی خارج از ادب و احترام مشاهده کنند، تیکت را بسته و تذکر می دهند و در صورت تکرار، شخص مورد نظر برای همیشه از دریافت خدمات پشتیبانی منع خواهد شد.
گردونه کوئست روزانه
شرایط و ضوابط
روزانه یکبار این گردونه برای شما فعال می شود و می توانید آنرا بچرخانید.
در صورت برنده شدن تخفیف 50% گردونه کوئست روزانه ، 24 ساعت فرصت دارید تا از این تخفیف در سبد بازی خود استفاده کنید.
توجه داشته باشید که برای استفاده از این کد باید حداقل مبلغ سبد بازی شما 900 هزار تومان باشد تا با ثبت این کد تخفیف ، 50% مبلغ سبد بازی کسر شود.
پس از دریافت هر کد تخفیفی از گردونه کوئست روزانه ، 24 ساعت فرصت دارید تا کد دریافتی را متناسب با شرایط گفته شده برای اعمال تخفیف در سبد بازی خود ثبت کنید
در لیست زیر نام بازی هایی که شامل تخفیف 30% گردونه کوئست روزانه نمی شوند بیان شده :