میدونی با خرید این بازی 19 الماس هدیه می گیری؟ تازه‌ کلی جایزه های دیگم داری که میتونی تو کوئست کلابت ببینی.

بازی Floor Plan 2

Floor Plan 2 یک ماجراجویی کمدیِ بامزه‌ست که الهام گرفته از اتاق‌های فرار ساخته شده و پر از معماهایی‌ه که حتی توی یه آسانسور جا نمی‌شن! 😄

۱۲۰,۰۰۰ تومان

Floor Plan 2 یک ماجراجویی کمدیِ بامزه‌ست که الهام گرفته از اتاق‌های فرار ساخته شده و پر از معماهایی‌ه که حتی توی یه آسانسور جا نمی‌شن! 😄

🧭 روز اول کارت، رئیس ازت می‌خواد یه گنج گمشده رو پیدا کنی که قراره آینده شرکت رو نجات بده! خبر خوب اینکه اون گنج توی همین ساختمونه… فقط کافیه بری داخل اون آسانسور ته راهرو. فقط یه نکته کوچیک: هر طبقه راهیه به یه دنیای متفاوت، هیچ‌کس زبونتو نمی‌فهمه و زمان و مکان خیلی عجیب‌غریبن 😅
موفق باشی!

🏆 نامزد چندین جایزه بهترین بازی VR سال
⭐️ «یه شگفتی عجیب‌غریب به سبک جیم هنسن» – Upload VR
⭐️ «از بهترین بازی‌های معمایی VR تا حالا» – A Wolf in VR
⭐️ «من عاشق این بازی‌ام!» – The Escape Roomer

🧩 معماهای خنده‌دار و دیوونه‌کننده
با آسانسورت برو طبقه‌به‌طبقه و با کاراکترهای عجیب دیدار کن، رازهاشون رو کشف کن و با چالش‌های تازه روبه‌رو شو! حتی می‌تونی دوباره به طبقه‌های قبلی سر بزنی تا چالش‌های جدید و ترکیبی رو امتحان کنی!

🖐️ هدیه‌های دستی
حیوون‌های کوچولوی گمشده رو توی ساختمان پیدا کن تا “هدیه‌های دستی” بگیری که دست‌هاتو به شکل‌های باورنکردنی تغییر می‌دن!

۶+ ساعت گیم‌پلی دستی‌ساز و خوش‌ساخت
پر از لحظات «آهااا!» که ذهن‌تو به چالش می‌کشن ولی وقتتو هدر نمی‌دن. حالا با بسته‌ی الحاقی Backside Story هم ارائه شده!

🆙 حتی بهتر روی Quest 3
ویژه‌ی VR طراحی شده، برای همه راحت و حالا با گرافیک به‌روز و ارتقایافته برای Quest 3 ✨

🎬 با عشق ساخته شده توسط تیم کوچک ولی قویِ Turbo Button در لس‌آنجلس 💛

جزئیات بیشتر توضیحات
حالت‌های بازی تک‌نفره
حالت‌های قابل پشتیبانی بازیکن ایستاده، نشسته، فضای اتاق (Roomscale)
دسته‌های پشتیبانی‌شده کنترلرهای لمسی (Touch Controllers)
پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده Meta Quest 3S، Meta Quest 3، Meta Quest Pro، Meta Quest 2
دسته‌بندی بازی‌ها
ژانرها ماجراجویی، معمایی
زبان‌ها انگلیسی، فرانسوی (فرانسه)، آلمانی، ژاپنی، کره‌ای، اسپانیایی (آرژانتین، شیلی، کلمبیا، مکزیک، پرو، پورتوریکو، ونزوئلا)
نسخه  2.0.1.1388
انتشار برنامه نسخه نهایی (LIVE)
ناشر Turbo Button
تاریخ انتشار ۱ آوریل ۲۰۲۱
قوانین و ضوابط برای مشاهده کلیک کنید
فضای مورد نیاز ۱.۷۹ گیگابایت
سطح راحتی راحت
نیاز به اتصال اینترنت نیاز ندارد

 

. بعد از خرید، چقدر طول می‌کشه تا بازی رو دریافت کنم؟

پس از پرداخت موفق، همان لحظه دسترسی به دانلود بازی خواهید داشت.

. چطور می‌تونم بازی مورد نظرم رو خریداری کنم؟

ابتدا بازی های مورد نظر خود را به سبد بازی اضافه کنید. وارد سبد بازی شوید و مراحل تسویه را طی کنید. سپس بازی های خریداری شده خود را از "لیست بازی های من" دانلود کنید. بازی های خریداری شده از طریق پنل کاربری، هر جا که باشید برای دانلود در دسترستان خواهد بود.  

در صورتی که برای خرید بازی ها سوالی داشتید از طریق پیام رسان سمت راست پایین صفحه وب سایت ، سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانان ما شما را راهنمایی کنند.

. چطور بازی های خریداری شده را نصب کنیم؟

شما می توانید با مراجعه به لینک زیر به راحتی تمامی بازی ها را در خانه روی کنسول خود نصب کنید:

https://questdl.ir/enable-developer-mode-oculus-quest

همچنین در صورتی که سوالی داشتید می توانید از طریق بخش پشتیبانی ، سوال خود را مطرح کنید تا پشتیبانان QuestDL پاسخگوی شما باشند.

. آیا آپدیت‌های بعدی بازی‌ها رو هم دریافت می‌کنم؟

بله. شما با خرید هر کدام از بازی ها می توانید به مدت 183 روز آپدیت های آن را دریافت کنید.

. آیا به فایل بازی دسترسی دارم؟

بله شما بعد از خرید هر بازی دسترسی مستقیم به فایل بازی دارید.

. آیا پشتیبانی برای نصب و اجرای بازی‌ها ارائه می‌دید؟

بله. پس از خرید هر بازی، به راهنمای نصب بازی دسترسی دارید و همچنین پشتیبانان Questdl در کنار شما هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. 

. می‌تونم بازی خریداری‌شده رو پس بدم یا تعویض کنم؟

خیر. بعد از باز شدن دسترسی شما به دانلود فایل، امکان تعویض یا عودت وجود ندارد.

. بازی‌ها روی چه کنسول هایی قابل اجرا هستند؟

بازی ها مطابق دسته بندی و توضیحاتی که در صفحه بازی گفته شده است در کنسول های
Meta Quest ۳ S - Meta Quest ۳ - Meta Quest Pro - Meta Quest ۲
قابل اجرا هستند.

. شرایط همکاری با فروشندگان کنسول

فروشندگان کنسول های واقعیت مجازی کوئست می توانند از شرایط ویژه دریافت پکیج بازی ها که با سبک و سلیقه مشتریانشان سازگار است بهره مند شوند.

برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

1- ابتدا با شماره همراهی که به نام خودتان است ثبت نام کنید. 

2- لیست بازی های مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید. در صورتی که بازی مورد نظرتان را یافت نکردید، روی دکمه "+ درخواست بازی جدید"  کلیک کنید و لیست بازی های مورد نظرتان را ارسال کنید.

نکته : حتما مشخص کنید که بازی ها برای کدام یک از کنسول های متا کوئست است. همچنین می توانید از تیم پشتیبان QuestDL به دلیل تجربه ی بالایی که در این زمینه دارند پیشنهاد و راهنمایی بگیرید.

3- تیم پشتیبانی QuestDL لیست شما را بررسی کرده و نتیجه از طریق پیامک و همچنین پنل کاربریتان برای شما ارسال می شود.

چطور به بخش پشتیبانی دسترسی داشته باشم؟

پس از خرید هر بازی ، پشتیبانی اختصاصی همان بازی برای شما باز می شود که می توانید از طریق پنل کاربری => بخش پشتیبانی به آن دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی شامل چه مواردی می شود؟

1- عدم اجرای بازی ها

2- نحوه اجرا شدن سالم بازی ها

3- راه اندازی کنسول متاکوئست

4- روش نصب هر بازی

مدت زمان پشتیبانی چند روز است؟

با خرید هر بازی می توانید به مدت 30 روز و به تعداد 10 تیکت از پشتیبانی اختصاصی آن بازی بهره مند شوید.

آیا راه اندازی کنسول بازی جزو پشتیبانی می باشد؟

بله. با خرید هر بازی می توانید به صورت اختصاصی از راهنمایی پشتیبانان متخصص QuestDL بهره مند شوید تا کنسول خود را با موفقیت راه اندازی کنید.

پشتیبانی شامل چه مواردی نمی شود؟

به دلیل وجود صدها بازی با عملکردهای مختلف و تفاوت در نحوه رد کردن مراحل مواردی مشابه موارد زیر خارج از پشتیبانی می باشد. به مثال ها توجه بفرمایین:

1- چطور در حین بازی اسلحه رو تعویض کنم؟

2- دشمن رو کشتم، چطور مرحله بعدی برم؟

3- چطور به توپ ضربه بزنم تا وارد دروازه بشه؟

4- مجسمه ها چطور ساخته میشن؟

5- صدای پیانو رو چطور تنظیم کنم؟

و موارد مشابه ....

توجه داشته باشید طی کردن مراحل و انجام هر بازی نیازمند استعداد و توانایی شما و مخصوصا توجه شما به آموزش های قبل از بازی دارد. پس پیشنهاد می کنیم بعد از اجرای بازی ها به آموزش های هر بازی با دقت و صبوری توجه کنید تا بتوانید مراحل بازی را رد کنید و از انجام آنها لذت بیشتری ببرید.

به چه افرادی پشتیبانی تعلق نمی گیرد؟

خط قرمز و اولویت ما در QuestDL احترام و ادب است. 

در صورتی که پشتیبانان ما در پیام شما کلماتی خارج از ادب و احترام مشاهده کنند، تیکت را بسته و تذکر می دهند و در صورت تکرار، شخص مورد نظر برای همیشه از دریافت خدمات پشتیبانی منع خواهد شد.